mandag den 11. maj 2015

Mors dag :-)

Jeg var heldig at få lov til at 'sove længe' og bagefter lavede manden spejlæg til morgenmad Andreas havde tegnet en tegning og påklistret et lille tilskud fra hans sparebøsse til hjælp til dagens udflugt. Kristine havde alligevel tænkt lidt på mig på lejrskolen ugen forinden (nul SMS'er, nul billededer, ingen opringninger), for hun havde købt en gave til mig. Og manden havde forlængst invilliget i at passe alle børnene så jeg kunne tage til Saltum Uldfestival:-)
 De fleste af indkøbene ses her - der er vist et par 'blå planet' nøgler der er løbet væk. Andreas har stablet, ordnet og sorteret samt lagt garnet behørigt i kasser. Dejligt med hjælp, men det havde ikke gjort noget, hvis jeg havde 'fået lov' til at beundre mine indkøb lidt mere! 
Hvis bare han var lige så ryddelig med sine egne ting...
Andreas spottede i øvrigt straks at kauni-nøglet var regnbuefarvet og var begejstret ved udsigten til at det var til ham. Som et plaster på såret for for trøjen, der blev for lille. Mere herom i næste post. 
Så jeg skyndte mig at slå op:-) 

Ingen kommentarer: