onsdag den 8. oktober 2014

Høstjakke, version 2

Ej, det er ikke helt rigtigt - jeg har ikke strikket en ny. Men nu har jeg til gengæld en udgave med lange ærmer:-)
Min høstjakke så oprindelig sådan her ud. Perfekt pasform og længde, men jeg løb tør for garn, så ærmerne blev trekvartlange. Og det kan være fint nok, men det passede bare slet ikke til min høstjakke og sådan som jeg vil bruge den. Da jeg endelig indså fadæsen med ikke at ville købe mere garn fordi jeg ville nedbringe lageret og se hvor længe indkøbspausen kunne holde (og den er jo forlængst brudt!) var farven selvfølgelig udgået fra Garnudsalg!!!
Det er vist det man kalder ris til egen r..!
Så selvom jeg var ovenud tilfreds med længden på min høstjakke stod jeg med valget mellem en jakke der aldrig blev brugt eller et forsøg på at forlænge ærmerne med en kortere jakke til følge. 
Det så sådan ud under processen...
... og sådan ser det færdige resultat ud:
Høstjakke version 2 med fine lange ærmer med fin aflukningskant. Der er ikke meget 'jakke' over den mere, men en varm amaronefarvet cardigan er heller ikke værst:-)
Win, win.

1 kommentar:

Monstermønster sagde ...

Veldig lurt å endre til noe man får brukt!