tirsdag den 11. juni 2013

Lige nu:

:: Strikker jeg på min garnslugende Nanook. Det bliver ikke den lange version jeg havde tænkt mig...
:: Er jeg for doven til at rejse mig og tage et billede af mon Nanook, så det må I vente med til den er færdig.
:: Lytter jeg til to pigers tøsefnidder.
:: Funderer jeg over hvor solen mon er i dag?
:: Kan jeg ikke helt bestemme mig for om jeg skal have en kop te eller kaffe?
:: Glæder jeg mig til sommerferien der luer lige om hjørnet - jeg er begyndt at overveje det (de) perfekte feriestrikketøj. Hvad skal I strikke i ferien?

2 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Det sidste er jo klart det vigtigste spørgsmål forud for ferien. Jeg har dog 4 uger endnu og rigeligt at se til, så jeg har endnu ikke noget svar på det spørgsmål. Men nok noget af det, der ligger i Top 15 i min Ravelry-kø...

Ulla sagde ...

Feriestrik bliver praktisk, kvadratisk, småt og simpelt. Nok strømper til hele familien og en vest til lillesøster.

Ellers skal jeg brodere på Lillesøsters julestrømpe og hækle (det VIL jeg lære).

Ikke ferie, men konference. Det er dog ferie fra familien og giver tid til strik.
2x11 timer flyvning UDEN børn og en 4 dages konference. Der må strikkes sjal eller lign med hulmønster. Har et par nøgler handmainden Cashbah og seasilk, der burde strikkes til noget fint.

Måske finder jeg inspirationi Berlin?