søndag den 17. marts 2013

10 år!

Der har været fuld fart på hele weekenden - så meget at jeg slet ikke har nået et lille blogindlæg for at fortælle at hende her blev 10 år i fredags. Til gengæld har vi nået at fejre hende i stor stil. Først mor, far og de to små brødre, så pigerne fra 3B og bagefter familien. Der har heller ikke været tid til at være sentimental over at min lille pige er blevet så stor. Eller at jeg nu har været mor i 10 år....
Men nu har jeg smækket benene op i sofaen, brygget en stor kop the og er klar til at nyde at jeg har en fantastisk sød, klog, rar, sjov, morsom, drillende og kærlig pige!

Jeg håber I får en god uge! Det er jeg temmelig sikker på vi gør - vi skal nemlig indløse fødselarens gave. Mere herom senere....

2 kommentarer:

Fuglemamma sagde ...

Så vakker jente! Gratulerer med henne.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Stort tillykke til den smukke pige med hendes første runde fødselsdag!