tirsdag den 7. august 2012

I dag

: var jeg tidligt på arbejde og tidligt hjemme
: så jeg/vi nåede at sætter hylder, knager og andet godt fra Ikea op og 
: sorteret og ryddet op på Andreas' værelse
: fået hjemmedyrket gulerødder og tomater og ærter til aftensmad (og æggekage). Dét er luksus.
: haft helt ro siden kl. 19 hvor Johannes faldt i søvn. Hans to store søskende er på miniferie hos Bedste - deter lige før man ikke ved hvad man skal med alt den tid?
: strikket på sidste stykke til Gerda mens jeg har set endnu mere OL. Det var min plan at trøjen skulle være færdig senest samtidig med afslutningscerimonien, men jeg kiggede forkert på familiens kalender, så det er denne weekend (og ikke næste), der er familieweekend med overnatning i telt. Nu er planen bare at blive færdig med selve strikningen. Det skal nok nås.
: overvejet næste stykke strik, da der er flere timers kørsel til den del af familien der lægger hus og teltplads til i weekenden. Det bliver noget med en million striber tror jeg...

Ingen kommentarer: