fredag den 25. marts 2011

Julekalender 3, post 5

Vivian ligger til tørre, mandens gode hjemmelavede pizzaer er spist (jeg kan anbefale Mias Pizza Bianca med kartoffel og rosmarin), vi har set disneysjov og spist is, så nu er det blevet tid til en opdatering på julekalenderen. Så nej, jeg skal ikke se X-faktor....
Julekalenderen er nået en milepæl:
Jeg vil tro jeg er halvvejs. Og det er stadig sjovt. Nu mangler der 'bare' nogle store ensfarvede felter, noget vand, 24 tal og 24 ringe og så lidt finish.
Resten af aftenen vil jeg dog nok starte et lille nyt projekt op - gemmerne viste at der lige er garn nok til endnu en trøje til baby...

3 kommentarer:

Fuglemamma sagde ...

Så fin den blir! Veldig artig mønster. At små mageboere trenger til en ekstra trøye høres kjent ut. Ha en god helg.

Ulla sagde ...

Du udnytter godt nok din orlov maksimalt til broderi. Den ser rigtig fin ud. Den bliver helt sikkert færdig inden 1 december.

Lone sagde ...

For dælen du har da godt nok et turbo gear til det der broderi.... stor misundelse herfra, hvor det går noget langsommere. Din kalender er bare rigtig fin, og jeg spår også at den bliver færdig længe inden deadline