lørdag den 19. juni 2010

10 ting om mig

Birgitte har nomineret mig til en award. Jeg takker mange gange - det er rigtig hyggeligt at der er nogen der kigger forbi min lillebitte del af www. Med awarden følger offentliggørelsen af 10 interessante ting om mig. Om det er interessant vil jeg lade andre om at bedømme, men her er 10 ting jeg ikke tror jeg har skrevet om før:

1) Jeg kan spille tværfløjte.
2) Jeg blev gift i al hemmelighed.
3) Jeg går stort set kun i flade sko.
4) Jeg kan godt lide at læse højt.
5) Jeg har engang været optaget på teologistudiet.
6) Jeg bryder mig meget lidt om TV-underholdningsprogrammer.
7) Jeg elsker stærk blød lakrids.
8) Jeg kunne godt tænke mig at løbe en maraton.
9) Jeg har nydt udsigten fra toppen af Uluru (Ayers Rock).
10) Jeg er ret dårlig til at bage muffins.

Det er nu meningen at jeg skal give awarden videre til 10 andre bloggere, men det tror jeg altså jeg springer let og elefant hen over.... (ingen nævnt, ingen glemt).

Ingen kommentarer: