søndag den 28. marts 2010

Sniksnak

Tak for kommentarerne til 'Owls'! Den er så god i brug - sammen med min dynevest er den perfekt til havearbejdet eller en tur hen at handle.

Påskeferien blev indledt med et nyt strikketøj - begge dele tiltrængt. Helt nyt strikketøj er det strengt taget ikke, men 1. forsøg er nu så tilpas længe siden at jeg har lyst til en omgang mere = Linus med de fantastiske farver er kommet på pindene.
Derudover strikker jeg de gule strømper som i påskens anledning får en del omgange i ny og næ, når der lige er en pause fra
- haven der trænger til en kærlig forårsrengøring, særligt græsset (sneskimmel!!)
- et enkelt familiebesøg (fik vi det vist kogt ned til)
- Aalborg Zoo som skal gøres usikker i morgen
- et besøg af mormor
- almindelig madlavning og rengøring
- leg med ungerne

Nej det er faktisk ikke så meget vi har programsat i ferien. Og heldigvis for det - vi skal være sammen, spille, lege, spise god mad og være ude.
Manden mener så heller ikke han har ferie - han skal på seminar alle tre dage. Ha, det giver jeg ikke meget for. Lige nu sidder han i et fly på vej til London med indbygget fritid og teaterbesøg oven i de arbejdsrelaterede arrangementer. Ja, ja - skulle han komme forbi en velassorteret boghandel har han til lejligheden fået en lille liste med med bogtitler på strikkebøger.
Børnene sover, så nu vil jeg sætte mig i sofaen og smovse i resterne af en særdeles velsmagende lagkage og strikke en pind eller to.

2 kommentarer:

Ulla sagde ...

God Påske. Det lyder som den helt rigtig kombination med masser af afslapning. Jeg håber manden har nogle gode bøger med hjem fra han lille ferie i London. Ellers må du sende ham i Liberty eller hos Shaukat (billig libertystof).

Suk sneskimmel, kigger du forbi min græsplæne bagefter, den kunne godt trænge til en kærli hånd ;-9

Britt sagde ...

Den ferie lyder helt rigtig - helt som vi har planlagt vores.
Linus ser skøn ud - deeeejlige farver - det er så hyggeligt et strikketøj!