lørdag den 27. juni 2009

Lige nu

Som andre her og der:

Udenfor mit vindue er der... et højt gyngestativ og et spil stangtennis.

Jeg tænker på… om det mon bliver ligeså fint vejr i morgen.

Jeg er taknemmelig for… Kristine og Andreas.

I køkkenet er der… en banan, en tom pose 'Blue Jeans' og et par enkelte ting der skal vaskes af.

Jeg er klædt i… stribet nederel og hvid t-shirt med hvide og lilla perler på. Det meste af dagen har jeg også haft røde sandaler på.

Jeg laver… har lige læst sidste kapitel i "Grynet og lille splint" af Astrid Lindgren for Kristine.

Jeg skal… spise popcorn og sludre med manden.

Jeg læser… "Jordens Søjler" af Ken Follett efter anbefaling af min far, men jeg synes der er for kedelig og får den nok aldrig læst færdig.

Jeg håber… Andreas ikke bestemmer sig for at være vågen mellem 21 og 23 som han gjorde i går aftes.

Jeg hører… stilhed. Aaahhhhh.

Rundt om i huset… er der en masse små myrer. Vi lægger gift ud og jager dem flittigt med støvsugeren, men glemmer et af husets mindreårige et stykke æble eller skorpe et sted på gulvet er der sort få minutter senere!

En af mine yndlingsting er… min/vores cykeltrailer. Jeg elsker at vi kan cykle/gå lange ture med begge unger og friheden i at vi begge kan lade bilen stå hjemme til daglig.

I løbet af weekenden skal jeg nå... til Hjerl Hede (tjek), til Børnehærvejsmarch (i morgen) og lægge vasketøj sammen.

Af billeder har jeg lyst til at dele... Kristine og Andreas ved stranden (og hvis nogen undrer sig over Andreas' hue, ja, så er det altså et par strømpebukser - den eneste 'hue' i pusletasken)

1 kommentar:

Ulla sagde ...

Skønt billede og tak for tippet med strømpebukser.. :-)