tirsdag den 18. november 2008

Nye bøger mv.

Egentlig var jeg for nogle dage siden tæt på at skrive et "åh, det-er-så-synd-for-mig-indlæg", "jeg skal hente/bringe/lave mad/putte/vaske tøj/vaske op/trøste/læse godnathistorier/støvsuge-indlæg", men så læste jeg Helles indlæg (13. nov.) og blev enig med mig selv om, at jeg nok ikke havde det så galt. Jeg havde jo også besøg af svigermor og mor (eller var det i virkeligheden det sidste besøg, der til slut var ved at drive mig til vanvid??). I
Og nu hvor manden er landet igen - og kufferten de obligatoriske 24 timer efter - er alt fryd og gammen igen. For se:

Manden havde en hel stak af inspiration med hjem. Han var blevet sent afsted med en prioriteret liste, men jeg har en mistanke om at han bare afleverede sedlen hos boghandleren og derefter lukkede øjnene ved kassen... Jeg har i hvert fald masser af læsestof til mange timer og strikkeprøven til Ingenue er allerede lavet.

Tak for alle jeres kommentarer til elefantjakken. Den er et hit og vækker stor beundring fra gæster, der forvilder sig ind på Andreas' værelse.
Kravejakken ligger og tørrer og kommer på kanalen ligeså snart den er tør og har fået påsyet 9 knapper.

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Nøj hvor er du heldig. Den stak er da vist aflad for en uges tid i den Californiske sol uden dig.

Jeg har i samme situation som dig i denne uge, dog kun med et barn. Så selvfølgelig er det synd for dig ;-)

Anonym sagde ...

Skøøøøn stak du har fået dig der! Ingenue skal jeg helt klart også strikke! Glæder mig til at se din.
KH Britt