mandag den 11. august 2008

Hurtigere, hurtigere, hurtigere!

Jeg er i gang med mit OL-projekt. De første masker blev strikket under åbningsceremonien og nu er jeg sådan - godt i gang... Meeeen jeg synes der er lang vej endnu og det kan godt være jeg kommer til at kæmpe om at fuldføre. Til gengæld er jeg solgt! Hanne Falkenbergs opskrift er guld! Så detaljeret og nøjagtig beskrevet - ingen plads til gætterier eller misforståelser. Skønt at strikke efter. Garnet er ovenudlækkert og blødt, vesten har skønne fine detaljer og jeg er ret vild med det firkantede mønster. Så jeg klør på!







Og så lige et billede af mindstemanden taget for et par dage siden.
Note til mig selv: Husk at han ikke han lide hirsegrød - det er et værre svinderi når det bliver spyttet ud igen ligesom skrigeríet - mens mor fremstiller anden mad - er meget højt!
PS: Nu sover han!

Ingen kommentarer: