onsdag den 26. marts 2008

Nye farver

Når man kigger ind i mit klædeskab ser man sort, lyst, blåt og måske lidt grønt. Jeg har en rød trøje, men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft den på. Jeg er ret kedelig hvad farver angår. For kedelig synes jeg selv og jeg har derfor lovet mig selv at peppe garderoben lidt op.
Det skal naturligvis også afspejle sig i strikketøjet. Maple strikkes derfor i lyslilla spinni/tvinni. Ok, jeg kan godt se, at det er en ret afdæmpet farve, men man må jo begynde et sted og farven hedder da i hvert fald lilla. I øvrigt et lækkert strikketøj i skønt garn. Strikker pt. nogle meget lange omgange - og strikker jeg for mange kan jeg godt mærke vrangpindene i håndledene.
Så er det godt at kunne aflaste med et nyt par 'pusletaske-sokker'. I en bourdeux/aubergine-farvet Admiral (det er i hvert fald en farve, der pt. ikke findes i klædeskabet!).

Ingen kommentarer: