onsdag den 9. januar 2008

Projekt 1, 2 og 3

I uprioriteret rækkefølge.
2008 blev ellers indledt i fin strikkemonogami - Orchid er blevet hevet op af strikkekurven.Jeg har egentlig ikke været bekymret for at den skulle ende som evigheds-UFO, dertil er designet og garnet for lækkert. På den anden side - nu skal den rigtig i gang. Foreløbig er ryggen færdig og den er virkelig en sand fornøjelse at strikke. Tvinni tussah er lækkert.

Jeg må dog nok erkende, at den i en eller anden forstand bliver et langtidsprojekt, for næppe var maskerne sat på maskeholder, før jeg slog op til "en bluse med huller" som Kristine kalder den. Hun har flere gange snakket om det lyseblå garn , så nu er der slået op til en lyseblå tøsebluse i Gepards CottonWool.
Men det var heller ikke nok, så i går slog jeg op til en lille rib vest til lillebror. Det går tjept med tykt garn på pinde nr. 4.
Jeg er færdig med at vaske babytøj, så i dag kastede jeg mig over Kristines fotoalbum/dagbog, der nu er up-to-date og ligeså de 'almindelige' fotoalbums. I disse tider med digitalkamera får jeg fortsat fremkaldt en stor stak billeder ca. hvert halve år. Jeg elsker mine fotoalbums som Kristine og jeg jævnligt kigger igennem og vil ikke kunne bære, hvis der skete noget med mine billeder (og ja, jeg tager back up).
Om få minutter vil jeg hente datteren. Det går bedre - i går da jeg hentede hende proklamerede hun, at hun ikke ville med hjem og i dag ville hun knap blive i vinduet og vinke farvel til mig - inden jeg nåede lågen var hun væk. Det må være gode tegn :-)

Ingen kommentarer: