søndag den 20. januar 2008

40+0

Så nåede jeg terminsdagen. Åbenbart er der nogen der har glemt at fortælle lillebror, at det var i dag han skulle komme...
Til gengæld får pindene lidt opmærksomhed. For- og bagstykke på Orchid er færdige og jeg er begyndt på det første ærme. Jeg glæder mig meget til at tage i brug.
Kristines 'bluse med huller' fik også nogle ekstra centimeter til 'Inspector Morse' i går aftes - og nu har jeg netop slået op til forstykket.

I dag har vi sovet lææænge og hygget. Kristine og jeg har bagt fastelavnsboller og det var en proces hun gik vældig op i - særligt det lyserøde glasur. Meeeen - udover glasuren - så var det der creme lidt for blødt (?) og bollerne heller ikke lige damens smag. Nogen super sød tand har hun aldrig haft, men jeg troede da alle spiste fastelavnsboller. Det er da godt man ikke kan se på maven, at jeg lige spiste en ekstra...

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh, så skal du høre på alle de mennesker, der i bedste mening, spørger om du dog ikke har født...:-)
Meget flotte fastelavnsboller!

strikkeforsker sagde ...

Nu er der så max 2 uger ugen, forhåbentlig mindre :-)

Anonym sagde ...

Jeg har alltid tenkt at termindatoer er gjennomsnittsdatoen for hvor lenge barn skal være i magen, og mine barn er ikke gjennomsnitts;-)Lykke til når det braker løs!