onsdag den 14. november 2007

Babyspiraler

Bittesmå synes jeg de er - 12 gram Duo merinould, strikket på strømpepinde 2½. Beregnet som sovesokker i barnevognen eller når der skal leges på gulvet. Skal lige vaskes, så det værste kradseri blødgøres.

Ellers har jeg fået bestilt flyttemænd (og fundet ud af, at det ikke kun er os, der er mærkelige og vil flytte fire dage før jul - men det lykkedes) og fået lovning på, at der kommer tilbud om børnehaveplads i morgen. Måske alting alligevel går op i en højere enhed?



Jeg prøver at komme ud at gå en tur hver dag ("bedstemortempo") og i dag huskede jeg kameraet. Der var et smukt, smukt lys ud over markerne...


Cable Rib Socks er til mig selv. Begyndte på dem i går aftes, men der er absolut ingen symbolik i farvevalget... Jeg er ikke heeeeelt tilfreds med valgresultatet.
Til gengæld går man ikke fejl af Opalgarnet kombineret med "25 favourite Socks" fra Interweave.

Ingen kommentarer: