fredag den 7. september 2007

Alle gode gange tre

Mon ikke det i sidste ende vil lykkes at strikke noget lilla til datteren? Resterne af Lucca-garnet bruges til Stikkelbær fra "Hønsefødder og gulerødder" - den bliver ikke helt lilla, det rækker garnet ikke til, så nu prøver jeg mig til frem med en to-farvet udgave.
Blusen er tilpas enkel at gå igang med efter sidste uges fadæse, hurtig og overskuelig. Jeg er så småt ved at genfinde strikkeglæden igen...:-)

Det er fredag eftermiddag, manden og barnet er taget i byen for at købe en gave. Jeg nyder det er fredag og weekenden stadig er foran mig. Madplanen for næste uge er allerede lavet og indløbslisten til i morgen ligger klar, så nu kan weekenden starte. Vi skal fejre svigermors fødselsdag i morgen, men søndag ligger endnu uplanlagt forude.

God weekend!

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

tak i lige måde??
Og hvor er det godt at se du er igang igen;-))
Den er bare så sød den model, og jeg er sikker på den bliver flot i 2 farver;-))

strikkeforsker sagde ...

Pøj, pøj - det lykkes forhåbentlig denne gang!
God weekend