mandag den 9. april 2007

3108 gram...

...var der på lager. Inklusiv igangværende projekter. Det synes jeg faktisk ikke er så ringe endda (jeg synes jeg kan læse mig til, at der er andre ude i blog-land, der måske har lidt mere???). I december sorterede jeg jo også i lageret og forærede halvanden kilo til børnehaven. Faktisk er der ikke rigtig basis for et lagernedbringelse projekt.
Jeg har dog en fornemmelse af, at lageret er for opadgående og derfor har jeg tilføjet en ny template med status for garnlageret - så kan jeg følge lidtmed i udviklingen (måske hindre at det ikke løber løbsk...).

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, det er da ikke så slemt, Lena. Men uuuuhhhh, hvor kan det vokse hurtigt... Mit er nu heller ikke så meget større end det mål jeg har sat op. Du kunne da godt lave et meter-projekt alligevel - så måske bare med 1 kg - følelsen af at spare op er fed.

strikkeforsker sagde ...

Det er et mindre af slagsen, men de kan hurtigt vokse sig store, så et meter er en god ting